انواع پارچه مبلی

پورشه

از این پارچه به‌عنوان رویه مبل‌های مدرن استفاده می‌شود. پورشه بسیار مدرن بوده و ساخت کشور چین است.

پارچه مبلی نخی

این محصول در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار وجود داشته و بسیار نرم و بادوام است. این پارچه‌ها بیشتر در مبل‌های راحتی کاربرد داشته و به‌راحتی قابل شستشو است.

پارچه مبلی مخمل

پارچه‌های مخمل دارای پرزهای نازک، لطیف و نزدیک به هم هستند به همین دلیل است که در بازار مد بوده و یکی از پارچه‌های اصلی بازار پارچه مبل است. این محصول به دلیل داشتن تنوع، طرح و رنگ فراوان، مشتریان بسیاری دارد.

پارچه مبلی نانو

این نوع پارچه از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین انواع پارچه مبلی بازار است و بسیار ساده و مدرن می‌باشد. ازجمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نوع پارچه می‌توان به ضد لک بودن، ضد آب بودن، خاصیت آنتی باکتریال، نرم و راحت بودن و مقاوم در برابر انواع شوینده‌ها اشاره کرد.

پارچه مبلی جگوار

این پارچه‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و از الیاف مقاوم و درجه‌یک تهیه شدند و در برابر حرارت و دما بسیار مقاوم می‌باشند و در این شرایط کیفیت خود را حفظ خواهند کرد. همچنین شست و شوی این پارچه‌ها بسیار آسان بوده و در برابر مواد شیمایی مقاوم هستند.

پارچه مبلی پشمی

پارچه پشمی ازجمله محصولاتی است که از پشم گوسفند، بز یا میش تولدید شده است. از ویژگی‌های این پارچه می‌توان به رطوبت پذیری بالا اشاره نمود. از این پارچه بیشتر در مناطق سردسیر استفاده می‌گردد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نرم و لطیف بودن آن اشاره نمود. این پارچه مناسب تمامی فصل‌ها بوده و قابلیت کشسانی بالایی دارند به همین دلیل در برابر چروک و پارگی مقاوم هستند.

پارچه مبلی چرمی

از این نوع پارچه‌ها برای مکان‌های رسمی مانند اداره‌جات، دفترهای فروش و … استفاده می‌گردد. عدم نفوذ آب یکی از بهترین ویژگی‌های این پارچه است؛ اما چرم بارنگ روشن احتیاج به نگهداری بیشتری دارد، چون سریع‌تر از رنگ تیره آن لک می‌گیرد.

پارچه مبلی کتان

این پارچه از مرغوب‌ترین نوع پارچه‌های مبلی موجود در بازار بوده و در برابر لک بسیار مقاوم است. این پارچه قابل شستشو بوده و صاف و درخشان می‌باشد.

پارچه مبلی جیر

این محصول ازلحاظ ظاهری بسیار نزدیک به پارچه چرم و مخمل است. این پارچه از پوست بز و گوساله به‌دست‌آمده و در بازار این پارچه را بانام‌هایی دیگری همچون چرم جیر و چرم مخمل نما نیز می‌توان یافت.

پارچه مبلی ساتن

 پارچه‌های ساتن آراد در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی و تولید می‌گردد. این پارچه‌ها دارای بافت نازک، براق و لغزنده است و فرم مجلسی برای مبل ایجاد می‌کند.

پارچه مبلی جین

این محصول یکی از سبک‌های جدید و دارای طیف رنگی آبی است. از نوع پارچه پنبه‌ای بوده و بافتی ناهموار دارد. پارچه جین دارای دوام و استحکام بالا است و فضایی مدرن به خانه شما می‌دهد.

پارچه مبلی ریون

پارچه ریون محصولی سبک، باقابلیت کشسانی در تنوع و طرح و رنگ بسیار است. این پارچه از استقامت بالایی در برابر سایش نسبت به سایر پارچه‌ها برخوردار است.

پارچه مبلی پلی‌استر

این پارچه به‌صورت کاملاً مصنوعی به دست می‌آید و بسیار مقاوم و بادوام است. این مقاومت زیاد را حتی در برابر نور مستقیم خورشید و چروک شدن نیز حفظ می‌کند.